OFFICE

59 €/m1

Office 365

Besplatna podrška

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

1
Ukupno€ 


REMOTE

61 €/m1

Office 365

Besplatna podrška

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

1
Ukupno€ 


REMOTE PLUS

84 €/m1

Office 365

Besplatna podrška

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

1
Ukupno€ 


OFFICE 365 BUSINESS STANDARD

12.5 €/m1

Office 365

Besplatna podrška

• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

KOmpatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje erzije macOS operativnih sistema.

 

1
Ukupno€ 

REMOTE PAKETI

Sa ugovorom na 2 godine

APLIKACIJE

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

  • Office laptop (HP 250 G7 ili računar sličnih karakteristika)
  • Veličina ekrana 15.6″
  • Intel Core i5
  • 8 GB
  • 256 GB SSD
  • Windows 10 Professional
  • Slušalice Stereo Headset H2800
  • Besplatna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip]  90% u toku 2 radna dana
    1. Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
    2. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
  • Napredna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu

    (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    1. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
    2. Podrška za MS Bookings
    3. Podrška za MS Teams
    4. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
  • Desktop računar

    Ukoliko vam više odgovara možete uzeti desktop računar, po istom principu, uz ugovornu obavezu od 2 godine, po ceni od 59€ mesečno. U cenu je uključen osnovni paket podrške, kao i monitor, USB tastatura i miš. Računar je sledećih karakteristika:

    • Office Desktop Mini PC računar (HP 250 G2 Small Form Factor PC ili računar sličnih karakteristika)
    • 23.8” monitor
    • Windows 10 Professional x64 operativni sistem
    • Pentium i3 procesor
    • 4GB RAM
    • 256GB SSD disk
1
Ukupno €

Bez ugovorene obaveze

APLIKACIJE

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

  • Office laptop (HP 250 G7 ili računar sličnih karakteristika)
  • Veličina ekrana 15.6″
  • Intel Core i5
  • 8 GB
  • 256 GB SSD
  • Windows 10 Professional
  • Slušalice Stereo Headset H2800
  • Besplatna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip]  90% u toku 2 radna dana
    1. Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
    2. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
  • Napredna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu

    (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    1. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
    2. Podrška za MS Bookings
    3. Podrška za MS Teams
    4. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
  • Desktop računar

    Ukoliko vam više odgovara možete uzeti desktop računar, po istom principu, bez ugovorne obaveze, po ceni od 67€ mesečno. U cenu je uključen osnovni paket podrške, kao i monitor, USB tastatura i miš. Računar je sledećih karakteristika:

    • Office Desktop Mini PC računar (HP 250 G2 Small Form Factor PC ili računar sličnih karakteristika)
    • 23.8” monitor
    • Windows 10 Professional x64 operativni sistem
    • Pentium i3 procesor
    • 4GB RAM
    • 256GB SSD disk
1
Ukupno €

OFFICE 365 Business Standard

Sa ugovorom na 2 godine

APLIKACIJE

• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

  • Besplatna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip]  90% u toku 2 radna dana
    1. Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
    2. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
  • Napredna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu

    (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    1. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
    2. Podrška za MS Bookings
    3. Podrška za MS Teams
    4. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
1
Ukupno €

Bez ugovorene obaveze

APLIKACIJE

• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

  • Besplatna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip]  90% u toku 2 radna dana
    1. Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
    2. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
  • Napredna podrška

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
      1. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
      2. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
      3. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu

    (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    1. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
    2. Podrška za MS Bookings
    3. Podrška za MS Teams
    4. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
1
Ukupno €