
OFFICE
59 €/m1
Office 365
Besplatna podrška
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

REMOTE
61 €/m1
Office 365
Besplatna podrška
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

REMOTE PLUS
84 €/m1
Office 365
Besplatna podrška
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
HP 250 G2 Small Form Factor PC
(ili računar sličnih karakteristika)
Pentium i3 procesor
4GB RAM
256GB SSD disk
USB Miš/Tastatura
23.8″ monitor
Windows 10 Professional x64

OFFICE 365 BUSINESS STANDARD
12.5 €/m1
Office 365
Besplatna podrška
• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta
KOmpatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje erzije macOS operativnih sistema.
REMOTE PAKETI

Sa ugovorom na 2 godine
APLIKACIJE
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
- Office laptop (HP 250 G7 ili računar sličnih karakteristika)
- Veličina ekrana 15.6″
- Intel Core i5
- 8 GB
- 256 GB SSD
- Windows 10 Professional
- Slušalice Stereo Headset H2800
Besplatna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
Napredna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
-
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu
(instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)
- Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
- Podrška za MS Bookings
- Podrška za MS Teams
- Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
Desktop računar
Ukoliko vam više odgovara možete uzeti desktop računar, po istom principu, uz ugovornu obavezu od 2 godine, po ceni od 59€ mesečno. U cenu je uključen osnovni paket podrške, kao i monitor, USB tastatura i miš. Računar je sledećih karakteristika:
- Office Desktop Mini PC računar (HP 250 G2 Small Form Factor PC ili računar sličnih karakteristika)
- 23.8” monitor
- Windows 10 Professional x64 operativni sistem
- Pentium i3 procesor
- 4GB RAM
- 256GB SSD disk

Bez ugovorene obaveze
APLIKACIJE
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
- Office laptop (HP 250 G7 ili računar sličnih karakteristika)
- Veličina ekrana 15.6″
- Intel Core i5
- 8 GB
- 256 GB SSD
- Windows 10 Professional
- Slušalice Stereo Headset H2800
Besplatna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
Napredna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
-
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu
(instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)
- Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
- Podrška za MS Bookings
- Podrška za MS Teams
- Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
Desktop računar
Ukoliko vam više odgovara možete uzeti desktop računar, po istom principu, bez ugovorne obaveze, po ceni od 67€ mesečno. U cenu je uključen osnovni paket podrške, kao i monitor, USB tastatura i miš. Računar je sledećih karakteristika:
- Office Desktop Mini PC računar (HP 250 G2 Small Form Factor PC ili računar sličnih karakteristika)
- 23.8” monitor
- Windows 10 Professional x64 operativni sistem
- Pentium i3 procesor
- 4GB RAM
- 256GB SSD disk
OFFICE 365 Business Standard

Sa ugovorom na 2 godine
APLIKACIJE
• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta
Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.
Besplatna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
Napredna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
-
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu
(instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)
- Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
- Podrška za MS Bookings
- Podrška za MS Teams
- Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale

Bez ugovorene obaveze
APLIKACIJE
• Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel, PowerPoint,
OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta
Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.
Besplatna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Zamena neispravnog uređaja u okviru od 2 radna dana od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
Napredna podrška
- Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
- Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
- Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
- IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
-
- Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
- Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
- Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
- Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu
(instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)
- Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
- Podrška za MS Bookings
- Podrška za MS Teams
- Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale