SKIA (Saga Knows It All) vaš partner za precizne i brze informacije.
Inovativno knowledge base rešenje za unapređenje poslovne komunikacije
SKIA je centralizovano knowledge base rešenje koje unapređuje pristup informacijama, ubrzava procese i povećava zadovoljstvo korisnika.

SKIA centralizovana baza znanja omogućava instant pristup relevantnim informacijama i povećava zadovoljstvo klijenata pružanjem preciznih odgovora. Njena napredna pretraga doneće vam sveobuhvatan uvid kako unutar organizacije, tako i spolja. Ovaj proizvod iz našeg portfolia je razvijen kao multi-tenant single site okruženje za potrebe klijenata iz telekomunikacione industrije, ali se lako prilagođava i drugim industrijama zahvaljujući svojoj fleksibilnosti i skalabilnosti.
U vreme kada količina elektronske dokumentacije značajno usporava procese i otežava prenos sveobuhvatnih informacija, veliki broj izvora dodatno komplikuje prikupljanje informacija. Ovo posebno dolazi do izražaja prilikom omni-channel komunikacije sa krajnjim korisnicima u kontakt centru i zato su brzina, preciznost i konzistentnost odgovora na postavljene upite ključni faktori za ocenu kvaliteta odnosa sa klijentima.
SKIA može biti vaš pouzdan partner ukoliko su vaše kancelarije geografski razmeštene po različitim lokacijama, upravo zato što funkcioniše kao centralizovana baza znanja. Na taj način ćete smanjiti šum u komunikaciji, korišćenjem alata koji je jedinstveni izvor proverenih informacija.