Automatizujte rutine, fokusirajte se na ljude!
HRIS – inovativno rešenje za efikasno upravljanje podacima zaposlenih
HRIS rešenje koje automatizuje procese upravljanja zaposlenima, smanjuje administrativne troškove i ubrzava donošenje poslovnih odluka.

Upravljajte svojim sektorom ljudskih resursa na jednostavan, brz i efikasan način!
HRIS je sveobuhvatno rešenje za upravljanje ljudskim resursima koje automatizuje procese i pojednostavljuje administraciju. Kreiran je da odgovori na izazove modernog poslovanja, olakšavajući evidenciju zaposlenih, praćenje odsustava i upravljanje podacima. U pitanju je centralizovana lokacija za sve podatke o zaposlenima, koja vam donosi brz i siguran pristup informacijama. Korišćenjem HRIS rešenja smanjen je rizik od gubitka podataka i povećana je usklađenost sa propisima. Automatizovana email obaveštenja o važnim poslovnim promenama donose vam uštedu vremena, kao i eksport izveštaja u MS Excel formatu. Definisanjem prava pristupa povećavate sigurnost svojih podataka.
Ukoliko se susrećete u svakodnevnom radu sa obimnim administrativnim poslovima koji su uslovljeni velikom količinom podataka koje manuelno obrađujete, ili imate problem sa dugim i prezahtevnim izvlačenjem izveštaja, HRIS može biti pravo rešenje, jer je dizajniran da olakša svakodnevno poslovanje i pruži vam sledeće ključne funkcionalnosti:
Pogledajte neke od naših referenci, koje su značajno olakšale funkcionisanje svojih HR sektora efikasnom primenom HRIS-a
![]() |
![]() |
![]() |