Jedan od svetlih momenata je da je pored uobičajenih tema iz industrije, veliki deo predavanja bio posvećen tehnološkom aspektu i rešenjima koja se koriste u industriji. Tako smo prvog dana imali odlična predavanja na temu podataka i njihove važnosti i kako CRM rešenja mogu višestruko davati vrednost na osnovu njih. Zatim, govorilo se i robotskoj automatizaciji procesa, koja uzima sve više maha u ovom delu privrede i omogućava da se neki složeni procesi automatizuju, ostvare odlične uštede i ljudi usmere na kreativnije poslove. Ovu tehnologiju predstavile su kolege iz IT industrije, a mi vam dajemo odlično štivo za čitanje više o ovoj temi, koje su pisali naši RPA (Robotic Process Automation) inženjeri na ovom linku. Takođe, pričalo se i o svetskim programima lojalnosti i trendovima sa Zapada koji dolaze.
Akcenat je takođe stavljen na razumevanju savremenih potreba kupaca i shvatanju promena koje nastupaju u njihovom ponašanju, što je upravo u fokusu naše Selecta platforme koju smo predstavili na konferenciji. Ovaj analitički CRM sistem na bazi veštačke inteligencije i mašinskog učenja prati ponašanje svakog pojedinca i na osnovu ponavljanih radnji, stvara personalizovane ponude i pristupe koji se nude pojedincu. Na taj način potrošač u realnom vremenu može da dobije ono što traži uz to da mu se dodatno ponude atraktivne ponude iz grupe proizvoda koje često kupuje.