CASE STUDIES

Da li uvek znate šta klijent želi?

Filip Travel, jedna od najvećih turističkih kompanija u Srbiji neprekidno radi na unapređenju poslovanja, a fokus joj je svakako na zadovoljstvu klijenata i na njihovoj lojalnosti. Analizom mogućnosti za dodatna unapređenja ispostavilo se da teško merljivim rezultatima marketinških kampanja, nije pre svega moguće napraviti segmentaciju klijenata, što je ključ u pružanju ovakvog tipa usluge. Ujedno, preopterećenost agenata prodaje, koji su obrađivali i zahteve telefonskim putem, predstavljala je dodatni izazov, pošto danas potrošaci ne žele da čekaju na operatera više od 1 minuta. Na kraju, nedovoljno korišćenje podataka o klijentima koje agencija istorijski poseduje i njihovo struktuiranje, ukazalo je na pregršt novih poslovnih mogućnosti, upravo vezanih za zadovoljstvo postojećih klijenata. Selecta, CRM nove generacije, predstavlja modularnu platformu koja smanjuje vreme potrebno za uspešno zatvaranje prodajnog procesa, povećava efikasnost organizacionih procesa i podstiče prodajne aktivnosti.


Rad od kuće može da bude i bezbedan!

S ponosom kažemo da je Saga kompanija koja je u pravom trenutku bila spremna da tehnologijom poslednje generacije odreaguje na prefinjene zahteve svojih korisnika. Odgovorno, naš višedecenijski korisnik, Udruženje Banaka Srbije (UBS), nije hteo da prepušta vanredne okolnosti slučaju, već empirijski, prema prethodnom vrhunskom iskustvu sa Microsoft on premise proizvodima, napravio je iskorak i novonastale okolnosti konvertovao u prednost, pa svoje aktivnosti preselio u cloud. Da podsetimo, UBS za primarni cilj ima jačanje reputacije i odbranu interesa svojih članica kako u zemlji, tako i u inostranstvu, čime unapređuju bankarsku delatnost i nivelišu praksu. Što će reći, velika odgovornost i osetljiva komunikacija je u centru delatnosti ove organizacije.

 

Obezbeđivanje održivog poslovnog uspeha

Digitalna transformacija igra ključnu ulogu, jer vodi ka promeni cele grupne strategije i zasnovana je na pristupu koji je orijentisan ka klijentu i rezultira platformom koja će ponuditi visok nivo usluge svakom pojedinačnom klijentu. Da li vidite bilo kakav rizik za jednu od najvećih kompanija u održivom poslovanju Centralne i Istočne Evrope? Da li verujete da poslovni model u Naftnoj / Energetskoj industriji može biti ometen, prekinut, oštećen?


Outsourcing kao put do partnerstva

DDOR osiguranje je još pre više od 10 godina počeo sa managed servisima za svoju ključnu IT infrastrukturu i IT servise. Svo to vreme, njihov IT sektor je aktivno učestvovao, kroz sagledavanje potreba poslovnih procesa, razvoj infrastrukture, širenje poslovnih aplikacija i sl. Zapravo, možemo da kažemo da je DDOR osiguranje jedan od pionira u našoj zemlji, koji je počeo da primenjuje managed servise kao model IT podrške. Kada je korisnik inovativan, kako u pogledu IT-a, tako i u pogledu poslovnog modela, onda je sa takvim korisnicima lako ostvariti efikasnu saradnju. Oni onda nisu samo klijenti, već partneri sa kojima uspešno sprovodimo i najkomplikovanije projekte.

 

Bankarski četbot

Kvalitativna usluga za klijente je od najveće važnosti za svaku finansijsku instituciju, bili smo veoma svesni toga. Naš kontakt centar je jedna od ključnih dodirnih tačaka sa klijentima, na osnovu kog oni stvaraju utisak o našem poslovanju, i tu smo primetili zabrinjavajuće promene. Ponašanje klijenata i obrasci su se promenili, sve više interakcija se dešava na društvenim mrežama i platformama za razmenu poruka, kapacitet kontakt centra je konstantni problem i stope nivoa usluga nisu bile standardne. Trebalo nam je novo rešenje, totalno drugačije , nešto što bi zaista moglo modernizovati našu kompaniju i pružiti komunikacijsku platformu za buduće generacije.


Savršen spoj za besprekorno iskustvo korisnika

Korisničko iskustvo je na prvom mestu, pa se može reći da prioritet u poboljšanju istog ne poznaje granice inventivnosti i upotreba i razvoj modernih tehnoloških rešenja su i sami vođeni tom potrebom. Danas, sve veću potrebu za APM rešenjima diktiraju korisnici kojima je besprekorno iskustvo krucijalno. Platforma za nadgledanje aplikacija AppDynamics je jedina platforma koja omogućava tehnolozima da nadgledaju celokupno IT okruženje - od aplikacija okrenutih kupcima i zaposlenima do infrastrukture niskog nivoa – a zatim da dovedu u vezu IT performanse sa poslovnim rezultatima.