Da li pratite rapidne promene korisničkog iskustva?
Savremena korisnička podrška bez granica
Kontakt centar nove generacije

Današnji korisnici ne prate vaše radno vreme. Oni očekuju pomoć onda kada im je najpotrebnija, bez obzira da li šalju poruku sa sajta, društvenih mreža, mejla ili pozivaju. Ako vaša podrška ne može da isprati njihove navike, oni odlaze.
Mi vam nudimo savremene CX platforme za korisničku podršku, zasnovane na vodećim svetskim rešenjima, ali prilagođene lokalnim potrebama i podržane znanjem našeg tima.
CX platforme su fleksibilne, prilagodljive i otvorene za integracije sa poslovnim sistemima, što ih čini idealnim rešenjima za moderne kompanije koje teže visokom kvalitetu korisničkog servisa i transformacije.
Problemi sa kojima se vaša podrška danas suočava?
Saga vam pomaže da kroz CX platforme objedinite komunikaciju putem više kanala – uključujući glas, email, chat, SMS i društvene mreže – u jedinstven interfejs, u vidu automatizacije, istorije korisnika, pametno raspoređivanje agenata i analitiku u realnom vremenu.
CX platforme pružaju prednost našim korisnicima kroz:
Kompanije koje veruju našoj ekspertizi su:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Da li ste spremni da modernizujete vaš kontakt centar?
Naš tim vam pomaže da u potpunosti iskoristite snagu CX rešenja. Od konsultacija i implementacije do podrške i obuka – transformacija vašeg kontakt centra počinje ovde.