GS DMS - sistem za upravljanje dokumentima
GS DMS - Pametno upravljanje dokumentima
Automatizujte procese, eliminisajte greške i omogućite pristup dokumentima bilo gde i bilo kada uz GS DMS.

Administrativni zadaci oduzimaju više od tri nedelje godišnje.
GS DMS je softver za automatizaciju radnih procesa koji omogućava digitalnu obradu, evidenciju, kontrolu, odobravanje i arhiviranje celokupne ulazne i izlazne dokumentacije poslovnog sistema. Sa nizom modula prilagođenih vašim poslovnim procesima i potrebama, GS DMS vam omogućava pristup i pregled elektronske dokumentacije sa bilo kog mesta ili uređaja, bilo da su u pitanju računi, knjigovodstveni i poslovni dokumenti ili ugovori.
Prava informacija u pravom trenutku. Pronađite sve što vam je potrebno u jednoj sekundi!
Zamislite kancelariju bez gomile papira, izgubljenih faktura i dugotrajnog pretraživanja dokumenata. Sa našim DMS (Document Management System) rešenjem, sve informacije su na dohvat ruke – organizovane, bezbedne i lako dostupne.
Lako upravljajte dokumentima! DMS rešenje vam donosi brojne prednosti, a ovo su samo neke:
Organizujte dokumentaciju bez komplikacija, pristupajte joj lako, bilo gde i bilo kada. Pratite aktivnosti, kontrolišite pristup i pojednostavite timsku saradnju uz napredne alate za upravljanje. Naše rešenje se besprekorno uklapa u postojeće sisteme, donoseći vam veću efikasnost i potpunu fleksibilnost u radu.
Digitalizujte poslovanje i oslobodite prostor za ono što je zaista važno!
Automatizujte procese, eliminišite greške i postavite jasne, standardizovane procedure koje će ubrzati rad i olakšati poslovanje. Bez obzira gde se nalazite, vaši dokumenti su uvek tu, spremni za upotrebu. Sigurnost je na najvišem nivou, pa možete biti potpuno spokojni. A brži pristup informacijama znači više vremena za rast, inovacije i fokusiranje na ono što je zaista bitno.