Zašto cloud rešenja?i
Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management—Hotel PMS Services
Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management je platforma nove generacije zasnovana na Cloudu, dostupna na mobilnim uređajima za upravljanje hotelskom imovinom. OPERACloud nudi intuitivan korisnički interfejs, sveobuhvatnu funkcionalnost za sva područja hotelskog upravljanja, sigurno skladištenje podataka i stotine ključnih partnerskih interfejsa kako bi se zadovoljile potrebe hotela svih vrsta i veličina.
Premeštanjem tehnologije upravljanja hotelskom imovinom u Cloud, OPERA Cloud pojednostavljuje vašu IT infrastrukturu, omogućavajući menadžmentu hotela i osoblju da se usredsrede na pružanje izuzetnog iskustva gostima. Web-platforma: Namenjena za hotelske operacije, OPERA Cloud je rešenje zasnovano na cloudu sa ključnim mogućnostima za zadovoljavanje potreba hotela različitih veličina i složenosti.
Mobilni: Smanjite vreme prijave i odjave i poboljšajte efikasnost osnaživanjem svoje radne snage ažuriranjem u stvarnom vremenu.
Integrisane operacije: OPERA Cloud se integriše sa vodećim Oracle-ovim rešenjem za prodajna mesta i upravljanje kuhinjom kako bi se osiguralo efikasnije poslovanje sa hranom i pićem, maksimizirajući zadovoljstvo gostiju i profitabilnost.
Oracle MICROS Symphony Cloud
Oracle MICROS Simphony je platforma za transakcije koja nuditehnologiju za uspešno vođenje restorana, izgrađenau odnosu na potrebe za hranom i pićem u restoranima. Od isporuke namirnica do kuhinje, Simphony olakšava usluživanje gostijui obezbeđuje kontinuitet prihoda od hrane i pića.
Vaš tim iz restorana mora da se usredsredi na vođenje posla, a ne na IT. Zbog toga su kreirani Oracle MICROS Simphony POS sistemi za restorane kako bi upotpunili način rada vaših timova,čineći našu tehnologiju prirodnim delom njihovog svakodnevnograda, bilo da primaju porudžbine ili ih pripremaju. Iza tog jednostavnog interfejsa stoji moćno i industrijski testirano softversko rešenje koje uzima svaku dodirnu tačku i pretvara gau praktični uvid u ključne poslovne analitike koji će vam pomoći da postignete svoje poslovne ciljeve. Bilo da se radi o smanjenjutroškova, povećanju prihoda, poboljšanju performansi i ukupnogkorisničkog iskustva ili stvaranju plana rasta, mi vam pružamo kontrolu i uvide koji su vam potrebni za uspeh.
Oracle MICROS Simphony je dokazano rešenje za širok spektar poslova sa hranom i pićem i maloprodajom, uključujući restorane sa uslugom, kafiće, hotele, kazina, turistička središta, tematske parkove i odabrana maloprodajna mesta. Možemo skalirati od hiljadu POS terminala u velikoj kompaniji, pa sve do operacija na jednoj lokaciji.
Funkcionalnosti
POS SOFTVER KOJI
RADI KAKO VI RADITE
Vaš tim iz restorana mora da se usredsredi na vođenje posla, a ne na IT. Zato je Oracle kreirao rešenje koje dopunjuje način rada timova, čineći tehnologiju prirodnm delom njihovog svakodnevnog rada, bilo da primaju naređenja ili ih pripremaju.
FLEKSIBILNO I DOSLEDNO, U CLOUDU ili ON PREMISE
Rad u Cloud-u pruža vašoj kompaniji fleksibilnost i pruža dosledno korisničko iskustvo bez skupe infrastrukture i ulaganja u IT.
MOBILNI I SAVREMENI DIZAJN PODSTIČE ENGAGEMENT GOSTA
Tehnologija oblikuje svet u kojem danas živimo i na mnogo načina je promenila način na koji restorani i gosti međusobno komuniciraju. Naše rešenje za mobilne uređaje odgovara na to kako korisnici žele da posluju danas i pruža im slobodu samonaručivanja i mobilnih metoda plaćanja koje povećavaju engagement .
BOLJE ODLUKE ZASNOVANE NA PODACIMA U REALNOM VREMENU
Što više informacija imate o poslovanju restorana, to bolju uslugu možete pružiti. Oracle MICROS Simphony pruža mogućnost organizovanja i objedinjavanja poslovnih kritičnih podataka, kao što su prodaja, učinak zaposlenih, efikasnost kuhinje, inženjering stavki menija i još mnogo toga, u izveštaje i kontrolne table koji se lako vide.
JEDNOSTAVNO CENTRALIZOVANO
Od jednog svojstva do hiljadu, Oracle MICROS Simphony omogućava centralne promene. Treba da ažurirate stavku menija? Gotovo. Treba da ažurirate cenu samo na nekoj lokaciji? Gotovo. Treba da ažurirate jedan popust u jednom restoranu, ali samo u baru? Nema problema!
INOVACIJE KROZ INTEGRACIJU
Simphony je više od prodajnog mesta - to je platforma, odskočna tačka sa koje hoteli mogu da naprave celokupno rešenje koje savršeno odgovara njihovom poslovanju i njihovim gostima. Kroz partnerstva sa nezavisnim rešenjima - poput mobilnog plaćanja i naručivanja putem mobilnih uređaja - najnovije inovacije mogu se brzo integrisati, što mnogo brže donosi ideje na tržište.
Benefiti
- Povećajte efikasnost osoblja upravljanjem
Efikasno osoblje restorana ključno je za pružanje iskustva koje odgovara vašem poslu, što čini obuku, upravljanje i održavanje vaših timova ključnim za vaš uspeh. Oracle Micros Simphony projektuje vaše potrebe za radnom snagom koristeći postojeće i predviđene podatke o prodaji, pomažući vašem adekvatnom osoblju da svojim gostima pruže najbolje iskustvo u restoranu.
- Podaci o učinku u realnom vremenu pokreću informisanije poslovne odlukei planove rasta
- Funkcionalnost upravljanja kuhinjom maksimizira efikasnost i kvalitet
- Simphony 19.1 nudi verzije Linux-a i Windows-a, izaberite operativni sistem koji vam najbolje odgovara.
- Iskoristite potpunu lojalnost, izveštavanje, rad, inventar i kontrolu troškova
- Ubrzajte primenu i uštedu troškova u Cloudu
- Pružite iskustvo orijentisano na goste s mobilnim POS funkcijama
- Jednostavno integrišite digitalno, mobilno plaćanje, naručivanje i partnere lojalnosti