Oracle Cloud
rešenja

 
Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management—Hotel PMS Services
HOTELI

Oracle MICROS Simphony

RESTORANI

Oracle Cloud rešenja

Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management—Hotel PMS Services
HOTELI
Oracle MICROS Simphony
RESTORANI

Zašto cloud rešenja?i

Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management—Hotel PMS Services

Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management je platforma nove generacije zasnovana na Cloudu, dostupna na mobilnim uređajima za upravljanje hotelskom imovinom. OPERACloud nudi intuitivan korisnički interfejs, sveobuhvatnu funkcionalnost za sva područja hotelskog upravljanja, sigurno skladištenje podataka i stotine ključnih partnerskih interfejsa kako bi se zadovoljile potrebe hotela svih vrsta i veličina.

Premeštanjem tehnologije upravljanja hotelskom imovinom u Cloud, OPERA Cloud pojednostavljuje vašu IT infrastrukturu, omogućavajući menadžmentu hotela i osoblju da se usredsrede na pružanje izuzetnog iskustva gostima. Web-platforma: Namenjena za hotelske operacije, OPERA Cloud je rešenje zasnovano na cloudu sa ključnim mogućnostima za zadovoljavanje potreba hotela različitih veličina i složenosti.

Mobilni: Smanjite vreme prijave i odjave i poboljšajte efikasnost osnaživanjem svoje radne snage ažuriranjem u stvarnom vremenu.

Integrisane operacije: OPERA Cloud se integriše sa vodećim Oracle-ovim rešenjem za prodajna mesta i upravljanje kuhinjom kako bi se osiguralo efikasnije poslovanje sa hranom i pićem, maksimizirajući zadovoljstvo gostiju i profitabilnost.

Profil gostiju

Profil profila gostiju omogućava vam da vidite sve informacije vezane za gosta, uključujući komunikaciju,
prošli boravak, detalje o članstvu i preferencije gosta.

Kontrolna tabla

Kontrolna tabla se može konfigurisati, pružajući korisnicima operativne podatke potrebne za svaku ulogu.

Pregled rezervacija

Pregled rezervacija pruža moćne opcije upita za stope za pojedinačne i grupne nekretnine.

Uvid u poslovanje u realnom vremenu

OPERA Property Cloud pruža niz standardnih izveštaja koji pružaju poslovni uvid u realnom vremenu za informisano donošenje odluka o vašem svakodnevnom poslovanju.

Benefiti

Benefiti

Ključne mogućnosti

Ključne mogućnosti

Oracle MICROS Symphony Cloud

Oracle MICROS Simphony je platforma za transakcije koja nuditehnologiju za uspešno vođenje restorana, izgrađenau odnosu na potrebe za hranom i pićem u restoranima. Od isporuke namirnica do kuhinje, Simphony olakšava usluživanje gostijui obezbeđuje kontinuitet prihoda od hrane i pića.

Vaš tim iz restorana mora da se usredsredi na vođenje posla, a ne na IT. Zbog toga su kreirani Oracle MICROS Simphony POS sistemi za restorane kako bi upotpunili način rada vaših timova,čineći našu tehnologiju prirodnim delom njihovog svakodnevnograda, bilo da primaju porudžbine ili ih pripremaju. Iza tog jednostavnog interfejsa stoji moćno i industrijski testirano softversko rešenje koje uzima svaku dodirnu tačku i pretvara gau praktični uvid u ključne poslovne analitike koji će vam pomoći da postignete svoje poslovne ciljeve. Bilo da se radi o smanjenjutroškova, povećanju prihoda, poboljšanju performansi i ukupnogkorisničkog iskustva ili stvaranju plana rasta, mi vam pružamo kontrolu i uvide koji su vam potrebni za uspeh.

Oracle MICROS Simphony je dokazano rešenje za širok spektar poslova sa hranom i pićem i maloprodajom, uključujući restorane sa uslugom, kafiće, hotele, kazina, turistička središta, tematske parkove i odabrana maloprodajna mesta. Možemo skalirati od hiljadu POS terminala u velikoj kompaniji, pa sve do operacija na jednoj lokaciji.

Funkcionalnosti

 
 

Benefiti

  • Povećajte efikasnost osoblja upravljanjem

Efikasno osoblje restorana ključno je za pružanje iskustva koje odgovara vašem poslu, što čini obuku, upravljanje i održavanje vaših timova ključnim za vaš uspeh. Oracle Micros Simphony projektuje vaše potrebe za radnom snagom koristeći postojeće i predviđene podatke o prodaji, pomažući vašem adekvatnom osoblju da svojim gostima pruže najbolje iskustvo u restoranu.

  • Podaci o učinku u realnom vremenu pokreću informisanije poslovne odlukei planove rasta
  • Funkcionalnost upravljanja kuhinjom maksimizira efikasnost i kvalitet
  • Simphony 19.1 nudi verzije Linux-a i Windows-a, izaberite operativni sistem koji vam najbolje odgovara.
  • Iskoristite potpunu lojalnost, izveštavanje, rad, inventar i kontrolu troškova
  • Ubrzajte primenu i uštedu troškova u Cloudu
  • Pružite iskustvo orijentisano na goste s mobilnim POS funkcijama
  • Jednostavno integrišite digitalno, mobilno plaćanje, naručivanje i partnere lojalnosti