Održan je sedmi po redu FMCG Retail Summit u organizaciji Instore-a, prvi put u online formatu, koji smo podržali u vidu sponzorstva. Događaj je okupio rekordnih 1.972 učesnika i pokazao je, na neki svoj način, koliko se industrija opire i ne predaje uprkos mnogobrojnim izazovima. To su svojim nastupima prikazali i predavači tokom ovog dvodnevnog, najznačajnijeg trgovačkog skupa u godini.
Jedan od svetlih momenata je da je pored uobičajenih tema iz industrije, veliki deo predavanja bio posvećen tehnološkom aspektu i rešenjima koja se koriste u industriji. Tako smo prvog dana imali odlična predavanja na temu podataka i njihove važnosti i kako CRM rešenja mogu višestruko davati vrednost na osnovu njih. Zatim, govorilo se i robotskoj automatizaciji procesa, koja uzima sve više maha u ovom delu privrede i omogućava da se neki složeni procesi automatizuju, ostvare odlične uštede i ljudi usmere na kreativnije poslove. Ovu tehnologiju predstavile su kolege iz IT industrije, a mi vam dajemo odlično štivo za čitanje više o ovoj temi, koje su pisali naši RPA (Robotic Process Automation) inženjeri na ovom linku. Takođe, pričalo se i o svetskim programima lojalnosti i trendovima sa Zapada koji dolaze.
Akcenat je takođe stavljen na razumevanju savremenih potreba kupaca i shvatanju promena koje nastupaju u njihovom ponašanju, što je upravo u fokusu naše Selecta platforme koju smo predstavili na konferenciji. Ovaj analitički CRM sistem na bazi veštačke inteligencije i mašinskog učenja prati ponašanje svakog pojedinca i na osnovu ponavljanih radnji, stvara personalizovane ponude i pristupe koji se nude pojedincu. Na taj način potrošač u realnom vremenu može da dobije ono što traži uz to da mu se dodatno ponude atraktivne ponude iz grupe proizvoda koje često kupuje.
Sponzorstvom ove konferencije ideja nam je da prvenstveno radimo na edukaciji ove industrije na osnovu našeg bogatog iskustva koje smo sticali godinama. Promocijom Selecta rešenja približićemo tehnologiju koja može znatno da unapredi poslovanje industrije i poveća konkurentsku prednost retailerima.