„Ovo je prvi AI interaktivni lični asistent u telekomunikacionoj industriji u regionu i jedan je od najvećih projekat koji smo izveli na polju chatbot rešenja, a naročito što smo implementirali proizvod kod regionalnog lidera kakav je MTS“ – rekla je Marija Stijepović, Product Owner u našoj kompaniji.
Mila pruža veliki broj informacija vezanih za proizvode i usluge MTS-a i što je najvažnije štedi ogromno vreme korisnicima i pritom povećava njihovo zadovoljstvo. Ono što izdvaja ovo pametno chatbot rešenje je činjenica da je oko 30 procesa potpuno automatizovano, tako da korisnici ne moraju da čekaju na operatera u call centru. Na najbrži način mogu da dobijaju informacije o neplaćenim računima, dobijaju uputstva kako poslati sebi instrukcije za plaćanje, informacije o pin i puk kodu, prijavljuju smetnje za usluge koje koriste, izvršavaju uključenje na reč, menjaju status roaming paketa, proveravaju trajanje ugovorne obaveze, deaktiviraju dodatne usluge i još mnogo toga. Dakle, veliki broj procesa koji je zahtevao uključivanje agenta iz kontakt centra, sada je automatizovan i korisnici bez ikakvog čekanja mogu da urade veliki broj aktivnosti na jednostavan način. Mila ima mogućnost da odgovara i na pitanja koja nisu zahtevala automatizaciju nekog procesa, tačnije integraciju sa nekim sistemima kompanije, tako da može da pruži informacije o usluzi i načinu aktivacije za usluge poput identifikacija poziva, poziv na čekanju, konferencijski poziv, blokiranje poziva i slično, kao i informacije o dodatnim uslugama poput aktivacija HBO ili ostalih dodatnih kanala, usluge gledaj unazad, porodičnih paketa i slično, informacije o tarifama i tarifnim dodacima, o načinu aktivacije, deaktivacije, pronalaženje poslovnice i slično.