Od podataka do rasta
U Sava Centru u Beogradu, 13. oktobra, održan je ovogodišnji FMCG Summit, najveći regionalni događaj posvećen inovacijama i trendovima u industriji robe široke potrošnje. Kao platinum sponzor, imali smo veliko zadovoljstvo i čast da predstavimo napredno BI rešenje – Metric Mind, koje donosi novu dimenziju analitike i odlučivanja u FMCG sektoru.
Od podataka do rasta: kako tehnologija menja asortiman i lojalnost kupaca
U okviru inspirativne prezentacije pod nazivom „Od podataka do rasta: Kako tehnologija menja asortiman i lojalnost kupaca?“, kolega iz naše partnerske kompanije Aleksandar Luković prikazao je kako se uz pomoć podataka u realnom vremenu mogu donositi brže, preciznije i profitabilnije odluke — bez potrebe za promenom postojećih sistema.
Rešenje Metric Mind omogućava kompanijama da :
- bolje razumeju ponašanje potrošača i trendove kupovine,
- optimizuju asortiman i zalihe,
- unaprede lojalnost i personalizaciju ponude,
- i sve to kroz pouzdane BI uvide koji povezuju podatke iz različitih izvora u jedinstvenu celinu.
Publika na FMCG Summitu imala je priliku da iz prve ruke vidi kako tehnologija i podaci postaju pokretači poslovnog rasta, a Saga je još jednom potvrdila svoju poziciju lidera u digitalnim transformacijama i pametnim rešenjima za različite industrije.
O rešenju Metric Mind
Metric Mind je Business Intelligence platforma, koja pruža real-time analitiku, vizualizaciju ključnih pokazatelja i podršku u donošenju odluka. Namenjena je FMCG, telekomunikacionom, finansijskom i drugim sektorima koji žele da pretvore podatke u akciju.
Drago nam je što smo kroz partnerstvo sa FMCG Summitom, nastavili da povezujemo tehnologiju, podatke i ljude, stvarajući alate koji pomažu kompanijama da rastu na temelju informisanih odluka i dubinskog razumevanja tržišta.
Do sledećeg FMCG Summita!