fbpx
 
 

Smart Restart

Mesečno plaćajte korišćenje
računara, Office 365 paketa
i sve ostale IT resurse

Smart Restart

Mesečno plaćajte korišćenje računara, Office 365 paketa i sve ostale IT resurse

 

Zašto outsourcing opreme?

IT podrška – ne morate da brinete o održavanju vaše opreme.

Plaćajte samo ono što vam treba od servisa.

Nema velikih početnih ulaganja.

Jednostavno planiranje troškova.


PAKETI

REMOTE PAKETI

Sa ugovorom na 2 godine*

APLIKACIJE

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

  • Office laptop (HP 450 G7 ili računar sličnih karakteristika)
  • Veličina ekrana 15.6″ FHD
  • Intel Core i3
  • 4 GB
  • 256 GB SSD
  • Windows 10 Professional
  • Standardna podrška (uključeno u cenu)

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika

    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera

    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera

    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:

    a. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta*. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar

    b. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana

    c. Zahtev za informacije (RFI)*  90% u toku 2 radna dana

    5. U slučaju kvara računara, obezbeđivanje zamenskog računara u roku od 1 radnog dana, u periodu dok je računar na servisu. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar

    6. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.

  • Napredna podrška

    Napredna podrška uključuje standardnu podršku i sledeće usluge:

    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    2. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa

    3. Podrška za MS Bookings

    4. Podrška za MS Teams

    5. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale

*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

1
Ukupno mesečno €








*Ukoliko Vam je potreban desktop računar ili drugačija konfiguracija, kontaktirajte nas.

Microsoft 365 Business Standard

Sa ugovorom na 1 godinu*

APLIKACIJE

Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

  • Project servisi

    Project servisi – jednokratno

    • On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
    • Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.

    Online implementacija                 

    • Assessment/Planning
    • Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
    • Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
    • Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
    • Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
    • Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
    • Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
    • Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
    • Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
    • Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
    • Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.

    Hybrid implementacija

    • Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
    • Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
    • NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
  • Managed servisi

    Managed servisi – mesečno

    • Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
    • Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno

    Online okruženje

    • First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
    • New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
    • Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
    • Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
    • Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku

    Hybrid okruženje

    • Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)

*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

1
Ukupno mesečno $








Bez ugovorene obaveze*

APLIKACIJE

Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

  • Project servisi

    Project servisi – jednokratno

    • On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
    • Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.

    Online implementacija                 

    • Assessment/Planning
    • Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
    • Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
    • Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
    • Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
    • Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
    • Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
    • Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
    • Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
    • Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
    • Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.

    Hybrid implementacija  

    • Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
    • Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
    • NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
  • Managed servisi

    Managed servisi – mesečno

    • Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
    • Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno

    Online okruženje

    • First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
    • New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
    • Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
    • Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
    • Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku

    Hybrid okruženje

    • Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)

*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

1
Ukupno mesečno $









MODULIRAJ, RENTIRAJ, PROFITIRAJ

MS BASIC

Desktop
Windows 10 Pro
MS 365 Business Standard /
Microsoft 365
Apps for enterprise

Project i managed
servisi

VoIP

Implementacija i 
održavanje

WIFI / NETWORK

Internet konekcija
Internet router
​WiFi AP

PRINT

Multifunkcionalni
printer na
​mesečnom nivou

AZURE

Backup
Virtual Machine
​Data Storage

SECURITY

Endpoint ( Antivirus, malware)
Perimeter (Firewall)
​Security Opperations Center

PRIMENLJIVO U RAZLIČITIM BIZNISIMA

BENEFITI

 
Niži troškovi
Održavanje
Planiranje resursa
Legalan softver
 
 

KONTAKT