Zašto outsourcing opreme?
IT podrška – ne morate da brinete o održavanju vaše opreme.
Plaćajte samo ono što vam treba od servisa.
Nema velikih početnih ulaganja.
Jednostavno planiranje troškova.
PAKETI
REMOTE PAKETI
Sa ugovorom na 2 godine*
APLIKACIJE
KARAKTERISTIKE RAČUNARA
- Office laptop (HP 450 G7 ili računar sličnih karakteristika)
- Veličina ekrana 15.6″ FHD
- Intel Core i3
- 4 GB
- 256 GB SSD
- Windows 10 Professional
Standardna podrška (uključeno u cenu)
1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika
2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera
3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera
4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:
a. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
b. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana
c. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip] 90% u toku 2 radna dana
5. U slučaju kvara računara, obezbeđivanje zamenskog računara u roku od 1 radnog dana, u periodu dok je računar na servisu. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar
6. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.
Napredna podrška
Napredna podrška uključuje standardnu podršku i sledeće usluge:
1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)
2. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa
3. Podrška za MS Bookings
4. Podrška za MS Teams
5. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale
*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima
*Ukoliko Vam je potreban desktop računar ili drugačija konfiguracija, kontaktirajte nas.
Microsoft 365 Business Standard
Sa ugovorom na 1 godinu*
APLIKACIJE
Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta
Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.
Project servisi
Project servisi – jednokratno
- On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
- Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.
Online implementacija
- Assessment/Planning
- Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
- Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
- Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
- Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
- Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
- Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
- Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
- Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
- Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
- Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.
Hybrid implementacija
- Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
- Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
- NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
Managed servisi
Managed servisi – mesečno
- Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
- Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno
Online okruženje
- First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
- New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
- Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
- Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
- Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku
Hybrid okruženje
- Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)
*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima
Bez ugovorene obaveze*
APLIKACIJE
Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
• Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
• Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
• Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
prostora po korisniku.
• Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
po korisniku
• 24/7 podrška preko Micorsoft sajta
Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.
Project servisi
Project servisi – jednokratno
- On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
- Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.
Online implementacija
- Assessment/Planning
- Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
- Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
- Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
- Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
- Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
- Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
- Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
- Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
- Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
- Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.
Hybrid implementacija
- Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
- Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
- NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
Managed servisi
Managed servisi – mesečno
- Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
- Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno
Online okruženje
- First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
- New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
- Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
- Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
- Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku
Hybrid okruženje
- Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)
*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima
MODULIRAJ, RENTIRAJ, PROFITIRAJ
MS BASIC
Desktop
Windows 10 Pro
MS 365 Business Standard /
Microsoft 365
Apps for enterprise
Project i managed
servisi
VoIP
Implementacija i
održavanje
WIFI / NETWORK
Internet konekcija
Internet router
WiFi AP
Multifunkcionalni
printer na
mesečnom nivou
AZURE
Backup
Virtual Machine
Data Storage
SECURITY
Endpoint ( Antivirus, malware)
Perimeter (Firewall)
Security Opperations Center
PRIMENLJIVO U RAZLIČITIM BIZNISIMA
Često je zakazivanje termina veoma stresno i za klijente i za pružaoce usluga. Klijenti čekaju da se oslobodi telefonska veza, a resursi u firmi se mogu bolje iskoristiti, umesto da troše dragoceno vreme za javljanje na telefon i ručno unose podatke u tabelu. Pogotovo postaje stresno kada se ustanovi greška usled ljudskog faktora i dupliranje termina. Kada se sve to sagleda, zadovoljstvo klijenata polako počinje da bledi.
Kada komunicirate sa svojim timom sa udaljenih lokacija, često pored klasičnog razgovora poput telefonskog poziva imate potrebu i za video pozivom, konferencijom, chatom, zakazivanjem sastanaka, kreiranjem multidisciplinarnih timova i tako dalje, morate da koristite više alata i kolaboracijski duh raspršite na mnogo kanala. Sada to nije slučaj, sva komunikacija se odvija na istom kanalu i kroz MS Teams je integrisano sve što poželite da se integriše, a što će vaš tim držati na okupu i poboljšati komunikaciju.
Na pitanje „Šta je Azure?“, odgovor je: „Azure može da bude sve što želite da bude.“ Azure je Microsoft cloud platforma koja obuhvata širok spektar različitih servisa i omogućava kreiranje, razvoj, održavanje i upravljanje aplikacijama/rešenjima za skoro bilo koju namenu koju možete da zamislite.: