fbpx
 
 

Smart Restart

Mesečno plaćajte korišćenje
računara, Office 365 paketa
i sve ostale IT resurse

Smart Restart

Mesečno plaćajte korišćenje računara, Office 365 paketa i sve ostale IT resurse

 

Zašto outsourcing opreme?

IT podrška – ne morate da brinete o održavanju vaše opreme.

Plaćajte samo ono što vam treba od servisa.

Nema velikih početnih ulaganja.

Jednostavno planiranje troškova.


PAKETI

REMOTE PAKETI

Sa ugovorom na 2 godine*

APLIKACIJE

KARAKTERISTIKE RAČUNARA

  • Office laptop (HP 450 G7 ili računar sličnih karakteristika)
  • Veličina ekrana 15.6″ FHD
  • Intel Core i3
  • 4 GB
  • 256 GB SSD
  • Windows 10 Professional
  • Standardna podrška (uključeno u cenu)

    1. Inicijalna instalacija opreme, servisa i softvera kod korisnika

    2. Inicijalna obuka korisnika za korišćenje opreme, servisa i softvera

    3. Korisnička uputstva za korišćenje opreme, servisa i softvera

    4. IT Help Desk 9×5 sa sledećom garancijom servisa:

    a. Inicijalno vreme odziva (IRT) 90% u okviru od 30 minuta od prijave incidenta[simple_tooltip content=’Incidentom se smatra prekid rada opreme, servisa i/ili softvera takva da korisnik nije u mogućnosti da koristi opremu, servis i/ili softver’]*[/simple_tooltip]. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar

    b. Vreme rešavanja problema (FRT) 90% u toku 1 radnog dana

    c. Zahtev za informacije (RFI)[simple_tooltip content=’Zahtev za informaciju (RFI) je bilo kakav upita za informaciju koji ne predstavlja zahtev za rešavanje problema u slučaju zastoja i/ili prekida u radu.’]*[/simple_tooltip]  90% u toku 2 radna dana

    5. U slučaju kvara računara, obezbeđivanje zamenskog računara u roku od 1 radnog dana, u periodu dok je računar na servisu. Problem se prijavljuje mailom, telefonom ili preko IT Help Desk portala. U roku od 30 minuta problem preuzima Help Desk tehničar

    6. Osnovni paket podrške podrazumeva otklanjanje kvarova na računarima zamenom neispravnih komponenti, ili zamenom kompletnog računara, i odnosi se isključivo na hardverske kvarove i probleme u radu operativnog sistema.

  • Napredna podrška

    Napredna podrška uključuje standardnu podršku i sledeće usluge:

    1. Rešavanje problema na Windows operativnom sistemu (instalacija i podešavanje drajvera za periferne uređaje, rešavanje problema u mrežnoj komunikaciji, korisnička podrška u korišćenju računara)

    2. Rešavanje problema u radu Microsoft 365 (Office) programa

    3. Podrška za MS Bookings

    4. Podrška za MS Teams

    5. Obuka korisnika kroz brošure, video materijale i tutorijale

*Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

1
Ukupno mesečno €









    *Ukoliko Vam je potreban desktop računar ili drugačija konfiguracija, kontaktirajte nas.

    Microsoft 365 Business Standard

    Sa ugovorom na 1 godinu*

    APLIKACIJE

    Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
    PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
    • Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
    • Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
    • Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
    prostora po korisniku.
    • Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
    na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
    po korisniku
    • 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

    Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
    i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

    • Project servisi

      Project servisi – jednokratno

      • On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
      • Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.

      Online implementacija                 

      • Assessment/Planning
      • Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
      • Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
      • Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
      • Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
      • Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
      • Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
      • Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
      • Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
      • Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
      • Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.

      Hybrid implementacija

      • Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
      • Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
      • NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
    • Managed servisi

      Managed servisi – mesečno

      • Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
      • Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno

      Online okruženje

      • First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
      • New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
      • Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
      • Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
      • Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku

      Hybrid okruženje

      • Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)

    *Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

    1
    Ukupno mesečno $









      Bez ugovorene obaveze*

      APLIKACIJE

      Desktop verzija sledećih aplikacija: Outlook, Word, Excel,
      PowerPoint, OneNote (plus Access and Publisher for PC only).
      • Email sa 50 GB email prostora i email domenom koji želite
      • Kreirajte hub za vaš tim u Teams aplikaciji
      • Čuvajte i delite fajlove na 1 TB OneDrive cloud
      prostora po korisniku.
      • Koristite jednu licencu da potpuno instalirate Office
      na 5 mobilnih telefona, 5 tableta, 5 PC ili Mac računara
      po korisniku
      • 24/7 podrška preko Micorsoft sajta

      Kompatibilan sa Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1,
      i dve poslednje verzije macOS operativnih sistema.

      • Project servisi

        Project servisi – jednokratno

        • On line implementacija 120 $ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 za korišćenje u online okruženju
        • Hybrid implementacija – 1200$ jednokratno, podrazumeva podešavanje Microsoft 365 u hibridnom okruženju kada korisnik već poseduje Aktivni direktorijum, sa kojim je potrebno integrisati Microsoft 365 implementaciju.

        Online implementacija                 

        • Assessment/Planning
        • Inicijalno aktiviranje Office 365 tenanta
        • Kreiranje korisničkih naloga, osnovni setup, podešavanje licence korisniku
        • Migracija postojećih emailova u Office 365 Exchange online. Podešavanje javnih DNS rekorda, podešavanje domena, setup korisničkih naloga, migracija emailova, kalendara i kontakta u Office 365. Podešavanje Microsoft Outlook-a
        • Uključivanje OneDrive servisa, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika
        • Uključivanje Teams, instaliranje korisničke aplikacije na radnoj stanici korisnika. Omogućavanje osnovnih funkcija Teams: PC to PC call, chat i meeting opcije.
        • Kreiranje jedne SharePoint Team site sajt kolekcije i dodavanje korisničkih prava
        • Uključivanje i inicijalno podešavanje Yammer socijalne mreže
        • Uključivanje korisnicima Microsoft Teams i Planner servisa
        • Omogućavanje korisnicima pristup online pristup video trening fajlovim koji opisuju korišćenje određenih Office 365 servisa
        • Dostavljanje kratkih pisanih uputstva na srpskom koji opisuju Email, OneDrive, Teams, Bookings, Office online i Yammer.

        Hybrid implementacija  

        • Instaliranje i konfigurisanje Azure AD Connect, podešavanje i realizacija AD sinhronizacije sa Office 365
        • Instaliranje i konfigurisanje Active Directory Federation Service – AD FS, federacija sa Office 365. Preduslov je da korisnik kupi neki od javnih digitalnih sertifikata, poput GoDaddy.. i slični.
        • NAPOMENA: prethodne dve stavke ne obuhvataju podešavanje mrežnih uređaja, rutera. Ovaj servis se može dodatno ugovoriti, u zavisnosti od modela i tipa rutera
      • Managed servisi

        Managed servisi – mesečno

        • Online okruženje – 3 $ po korisniku mesečno
        • Hybrid okruženje – 150 $ mesečno podrazumeva podršku za AD Connect i ADFS servise) + 3$ po korisniku mesečno

        Online okruženje

        • First line end user support – podrška kerajnjim korisnicima putem telefona, online i remote pristupom
        • New user setup – dodavanje i setovanje novog korisnika, na neki od već ranije aktiviranih Office 365 servisa
        • Basic desktop and device management support – pod ovim se podrazumeva podešavanje korisničkih računara za korišćenje Office 365 aplikacija ili nekog od online Office 365 servisa
        • Security Management & user settings management– reset passworda korisniku i drugih korisničkih podešavanja (atributa) u Office 365
        • Reports & View Adjustments Reports – pregled stana Office 365 servisa, logova i slično. Raportiranje po potrebi korisniku

        Hybrid okruženje

        • Hybrid Environment Support – ako postoji implementirano Hybrid-no okruženje (Azure AD Connect i AD FS servis)

      *Navedene cene su bez PDV-a. Prodaja je moguća samo pravnim licima

      1
      Ukupno mesečno $










        MODULIRAJ, RENTIRAJ, PROFITIRAJ

        MS BASIC

        Desktop
        Windows 10 Pro
        MS 365 Business Standard /
        Microsoft 365
        Apps for enterprise

        Project i managed
        servisi

        VoIP

        Implementacija i 
        održavanje

        WIFI / NETWORK

        Internet konekcija
        Internet router
        ​WiFi AP

        PRINT

        Multifunkcionalni
        printer na
        ​mesečnom nivou

        AZURE

        Backup
        Virtual Machine
        ​Data Storage

        SECURITY

        Endpoint ( Antivirus, malware)
        Perimeter (Firewall)
        ​Security Opperations Center

        PRIMENLJIVO U RAZLIČITIM BIZNISIMA

        BENEFITI

         
        Niži troškovi
        Održavanje
        Planiranje resursa
        Legalan softver
         
         

        KONTAKT