Na panelu Milen je dao odgovore na pitanja gde smo mi u procesu digitalizacije u odnosu na zemlje iz sveta, kao i da li je veštačka inteligencija mit ili imamo realnu primenu iste.
Istakao je da se promenio pristup bankama, gde su naše banke uspele uspešno da eksploatišu dobro IT tržište Srbije i iako nismo na tom nivou digitalizacije gde bi trebalo da budemo, kad se poredimo sa nekim bogatijim tržištima mi smo dosta dobri. Posmatranjem mladih korisnika, oni su digitalno pismeni, jer žele da sve završe remotely, oni imaju svoj lifetime value za svaku organizaciju i on je jako važan. Taj lifetime value je jako važan i kreiranje journeya, i tu će nam kasnije pomoći moderna tehnologija, veštačka inteligencija i sve ostalo
Tržište van našeg regiona jeste razvijeno, ali srpsko IT tržište je mnogo pomoglo srpskim bankama da u dobrom segmentu zauzmu poziciju gde bi pozavidela jedna banka sa Bliskog Istoka sa verovatno 10x većim finansijskim mogućnostima.
Kada je veštačka inteligencija u pitanju, naveo je da se ovde više ne nameće pitanje da li veštačka inteligencija postoji i da li ima upotrebnu vrednost, već da li vi uspevate da nađete upotrebnu vrednost veštačkoj inteligenciji u vašoj kompaniji. Obrada prirodnog jezika, različiti vidovi predviđanja, pomoć u odlučivanju, minimizacija rizika, to su sve oblasti gde se veštačka inteligencija dobro utemeljila.
Na pitanje da li su naše banke uspele da se priviknu trendu primene veštačke inteligencije ili ne, istakao je da su naše banke čak nosioci tehnološkog razvoja u jednom segmentu i da su dosta razvijene, i da su iskoristile postojanje kompanija koje svojom naprednošću donose nešto novo tržištu. Digitalna transformacija nije da kupite jedan proizvod, već je to čvrst proces koji morate da imate, dug plan i jasne korake.