Doniraj, ne reklamiraj
Pomoći ugroženima u redovnim okolnostima je naša obaveza, a pre svega i velika želja da zajednicu održimo zdravom za sadašnje i sve buduće generacije. Kada su vanredne situacije u pitanju i više od toga. Naš moto „doniraj, ne reklamiraj“ godinama uspešno sprovodimo u redovnim akcijama koje imamo kao društveno odgovorna kompanija, ali ovog puta je od toga važnije da pošaljemo apel na sve adrese i da se što više odgovornih kompanija uključi.
Naše tradicionalno učešće na UNICEF humanitarnim turnirima u basketu nas je kvalifikovalo da se među prvima uključimo u novu akciju, koja je ovog puta najvišeg prioriteta.
Akcija prikupljanja sredstava je počela sredinom jula i bili smo u prilici da pomognemo Kliničkom Centru Srbije doniranjem sredstava za nabavku 50 kiseoničkih protokomera, odnosno opreme koja je od ključne važnosti u procesu oporavka od respiratornih infekcija, odnosno rekonvalescenata korona virusa SARS-CoV-2 (COVID-19). Oprema je raspoređena zdravstvenim ustanovama širom Srbije, a mi smo veoma ponosni što smo deo akcije koja je sprovedena u veoma kratkom roku.
Reducir ventili za kiseoničnu bocu sa protokomerom je komplet koji se sastoji od reducira pritiska i protokomera sa ovlaživačem. Potrebno je 500 kompleta, a do sada je pribavljeno oko 260. Potreba za ovim uređajima je veoma velika i apelujemo na sve koji mogu da pomognu, da se uključe što pre i budu odgovorni.