FMCG Brand Forum- centralna konferencija o marketingu FMCG brendova održana je 1. i 2. juna u organizaciji Instore-a, koja ima za cilj da predstavi najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavi najnovije marketinške pristupe u svetu, regionu i Srbiji. Naša kompanija je bila veliki sponzor ovog događaja.
Tom prilikom, naš kolega Nenad Matijaševic imao je izlaganje na temu “Kako potrošač odlučuje”, gde su u fokusu bila pitanja:
-Kako na najbrži način upoznati potrošačke navike svakog individualnog kupca i ponuditi mu u pravom trenutku ono što je njemu potrebno?
-Kako da se odluči baš za vas i vašu ponudu i kako zadržati njegovu lojalnost?
Ovom prilikom Nenad je istakao da svaki pojedini korak u procesu donošenja potrošačkih odluka igra važnu ulogu. Da bi preduzeća maksimizirala dobit, neophodno je da obrate pažnju na svaku fazu postupka kupovine, pošto se potrošači ne odlučuju samo prosto za kupovinu. Njihovo ponašanje pre kupovine određuje mnogo različitih činilaca, a previše preduzeća se fokusira na optimizaciju samo određenih koraka – poboljšanje checkout procesa u slučaju on line shopa ili na privlačenje kupaca putem SEO-a ili PPC-a, itd. – bez sagledavanja svih činilaca u tom procesu.