Od svog osnivanja 2011. godine, Digital Day je rastao u smeru najvažnijeg digitalnog i interaktivnog događaja u regionu. Ovaj jedinstveni događaj je edukativne prirode, i donosi nam najrelevantnije govornike sa veoma zrelih tržišta koji dele svoje znanje, iskustvo i najbolje prakse iz digitalne advertajzing industrije. Saga je prvi put uzela učešće na ovom događaju u vidu partnerstva i sponzorisanja panela: „How Do you trust AI?“, koji je moderirao naš CEO, Nebojša Bjelotomić.
Digital Day 2019 postavio je krucijalno pitanje današnjice – Da li verujete? (How Do You Trust?)
Nebojša se nadovezao na ovo pitanje, i time je otvorio panel: Da li verujemo veštačkoj inteligenciji?
Iskreno, ne, ne verujemo, jer smo kondicionirani da je se plašimo, tačnije uplašeni smo da će nas veštačka inteligencija zameniti. Zapravo, veštačka inteligencija je jako bitna i može samo da nam pomogne. Kada razmišljamo o veštačkoj inteligenciji, moramo da se dotaknemo par definicija. Svi prvo pomisle na HAL 9000, T800, ili nekog drugog robota iz filmova i serija, i to je nešto što se naziva opštom veštačkom inteligencijom. Mi smo decenijama daleko od nje. Ono što je napredovalo poslednjih par godina, je partikularna veštačka inteligencija, kao što je proces prepoznavanje lica. Tačnije, partikularna veštačka inteligencija je kada iz velike količine podataka možemo da kreiramo automatizaciju procesa, kao što je prepoznavanje jezika, gde „mašine“ mogu da pričaju sa korisnicima i da stvore „human like“ konverzaciju.