SAGASaga-beli-132x66SAGASAGA

eCommerce Akademija

eCommerce Asocijacija Srbije okuplja sve činioce digitalnog ekosistema radi zajedničkog unapređenja e-commerce tržišta Srbije i ove godine organizovala je eCommerce Akademiju. Akademija koja se sprovodi u online formi sastavljena je iz 6 edukativnih celina, koje se sastoje od predavanja i Zoom diskusija sa predavačima. Izuzetno nam je drago da je asocijacija prepoznala ekspertizu naših stručnjaka i da su bili predavači u okviru celine posvećenoj Com Experience & Customer Journey.

Naši zaposleni održali su dva predavanja na temu Customer journey-a – naš CEO, Nebojša Bjelotomić uveo je polaznike akademije u priču o korisničkom putovanju, i objasnio kako nam podaci o korisnicima i njihovom ponašanju omogućavaju personalizaciju i stvaranje izuzetnog korisničkog iskustva. Nebojša je polaznicima objasnio da su automatizacija procesa i rešenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji neophodna da bi se to ostvarilo. Koleginice Kristina Knežević i Ana Jaćimović su detaljno predstavile eCommerce trendove, koje tehnologije se koriste za postizanje izuzetnih rezultata, kako analizom podataka doći do veće prodaje, zašto je big data koncept neophodan u eCommercu i kako uz pomoć mašinskog učenja doći do personalizovanog korisničkog putovanja.

Takođe, održana je i zoom diskusija na već pomenute teme, uz učešće naših kolega, Zorane Milidrag, Predsednice eCommerce Asocijacije Srbije i Head e-commerce sektora Sport Vision grupe i Marka Mudrinića. Neke od glavnih tema koje su bile pokrivene diskusijom odnose se na važnost korisničkog iskustva, značaj modela mašinskog učenja, važnosti loyalty programa i personalizacije, kao i ulozi chatbota, odnosno kako nam chatbotovi pomažu u ukupnom customer journey-u.

Nebojša je tom prilikom naveo, da ‘’svi mi koji se bavimo pitanjima ecommerce-a bez obzira da li sa strane IT-a ili marketinga, nedovoljno posvećujemo pažnju činjenici da bez obzira što mi svi pričamo kako je ecommerce customer centric, možda nismo svesni koliko korisnik lako može da nam pobegne, jer njegovo strpljenje je u sekundama i jako je bitno da to strpljenje mudro koristimo. Tehnologija je ta koja nam omogućava da se napravi neki efekat pravljenja relacija između sajta i kupca’’.  Kristina je takođe istakla, da je bitno pokriti svaki kanal na koji korisnik dolazi, bilo da je fizički ili digitalni. Bitno je da je kompanija svesna da korisnik ostavlja veliki broj informacija o sebi i da kompanija to mora da iskoristi na pravi način, kako bi ga upoznala i sve to kasnije iskoristila da izgradi lojalnost korisnika. A Ana je istakla da nam upravo korišćenje naprednih tehnologija kao što je ML omogućava personalizaciju kontenta i sadržaja, ali i da se radi na tome da kompanija prema svakom korisniku prilagođava pristup.

Takođe, istakli su važnost kvaliteta podataka kojima kompanije raspolažu, i da je loyalty nešto što otključava gomilu podataka o korisnicima i da to predstavlja najefikasniji način da komunicirate sa korisnikom. Istaknuta je i važnosti personalizacije u real time-u, ali i važnost svakog pojedinačnog korisnika.

Kada je reč o chatbotovima, Kristina je navela da chatbotovi svakako predstavljaju jedan od vodećih trendova u oblasti ecommerce-a, navodeći da se Chatbot često gleda kao način da nekom preporuči proizvod ili da prilikom kupovine pomogne kupcu, ali je zanimljiva njegova primena kao support-a, da nakon neke kupovine pružite kupcu odgovarajuću uslugu i pružite im instant odgovore na zahteve, jer to znatno utiče na zadovoljstvo kupaca.

 

Povezane vesti

Tehnologijom protiv komunalnog otpada – u gradu od 2 miliona ljudi

Tehnologijom protiv komunalnog otpada – u gradu od 2 miliona ljudi

Job Fair 2019

Job Fair 2019

Saga Day 2018 – Srbija u digitalnoj eri

Saga Day 2018 – Srbija u digitalnoj eri

Napredne tehnologije i korisničko iskustvo kao glavne teme FMCG Retail Summita

Napredne tehnologije i korisničko iskustvo kao glavne teme FMCG Retail Summita

Chatbot za opštinske usluge

Chatbot za opštinske usluge

Trideset godina sage o Sagi

Trideset godina sage o Sagi

style="fill:;" fill=""
style="fill:;" fill=""
© 2019 SAGA. All Rights Reserved LoboHouse Agency
    • српски
    • енглески
      Tokom posete našoj web prezentaciji, koristimo kolačiće koji omogućavaju identifikaciju korisnika. Kolačići su male datoteke koje se privremeno čuvaju na hard disku. Naši kolačići ne sadrže lične podatke, tako da je vaša privatnost zaštićena, takođe možete zahtevati brisanje evidentiranih podataka. Ukoliko isključite upotrebu kolačića, postoji mogućnost da nećete moći da otvorite sve sadržaje na našoj web prezentaciji. Da li zelite da našu web prezentaciju pogledate bez kolačića – cookies? Klikom na “Slažem se”, koristićete sve kolačiće.
      Cookie podešavanjaSLAŽEM SEODBIJAM
      Manage consent

      Kolačići

      Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno. Kolačići pomažu da obezbedimo personalizovano iskustvo i relevantne reklame za vas, a web analitiku za nas. Kako biste saznali više, pogledajte listu kolačića i pogledajte našu Polisu kolačića.
      Neophodni
      Always Enabled

      Ovi su kolačići neophodni za funkcionisanje veb-sajta i ne mogu se isključiti u našim sistemima. Oni su obično postavljeni kao odgovor na tvoje aktivnosti na sajtu, koje predstavljaju zahtev za usluge kao što su podešavanje privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca. Svoj pretraživač možeš da podesiš tako da blokira ove kolačiće ili te upozori na njih, ali u tom slučaju neki delovi sajta neće raditi. Ovi kolačići ne čuvaju nikakve podatke koji bi omogućili ličnu identifikaciju.

      Opcioni

      Analitika Ovi nam kolačići omogućavaju da beležimo broj poseta i analiziramo izvore prometa kako bismo izmerili i unapredili funkcionisanje našeg sajta. Oni nam pomažu da saznamo koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne i vidimo kako se posetioci kreću po sajtu. Svi podaci koje prikupljaju ovi kolačići ostaju anonimni. Ako ne želiš da daš dozvolu za ove kolačiće, nećemo znati kada posećuješ naš sajt i nećemo moći da pratimo njegovo funkcionisanje. Reklama i društvene mreže Ove kolačiće kroz naš veb-sajt mogu da postave i partnerski sajtovi za oglašavanje. Ove kompanije mogu ih koristiti radi kreiranja profila tvojih interesovanja i prikazivanja relevantnih reklama na drugim sajtovima. Oni ne pohranjuju direktno lične podatke, ali rade tako što jedinstveno identifikuju tvoj pretraživač i uređaj. Ako ne dozvoliš ove kolačiće, nećeš iskusiti naše ciljane reklame na drugim veb-lokacijama.

      SAVE & ACCEPT

       

       

      • Naslovna
      • Rešenja i servisi
      • Karijera
        ▼
        • Praksa
      • Digitalna transformacija
      • O nama
        ▼
        • CSR
      • Blogovi & vesti
      • Događaji
      • Kontakt
      • sr
      • en