eCommerce Asocijacija Srbije okuplja sve činioce digitalnog ekosistema radi zajedničkog unapređenja e-commerce tržišta Srbije i ove godine organizovala je eCommerce Akademiju. Akademija koja se sprovodi u online formi sastavljena je iz 6 edukativnih celina, koje se sastoje od predavanja i Zoom diskusija sa predavačima. Izuzetno nam je drago da je asocijacija prepoznala ekspertizu naših stručnjaka i da su bili predavači u okviru celine posvećenoj Com Experience & Customer Journey.
Naši zaposleni održali su dva predavanja na temu Customer journey-a – naš CEO, Nebojša Bjelotomić uveo je polaznike akademije u priču o korisničkom putovanju, i objasnio kako nam podaci o korisnicima i njihovom ponašanju omogućavaju personalizaciju i stvaranje izuzetnog korisničkog iskustva. Nebojša je polaznicima objasnio da su automatizacija procesa i rešenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji neophodna da bi se to ostvarilo. Koleginice Kristina Knežević i Ana Jaćimović su detaljno predstavile eCommerce trendove, koje tehnologije se koriste za postizanje izuzetnih rezultata, kako analizom podataka doći do veće prodaje, zašto je big data koncept neophodan u eCommercu i kako uz pomoć mašinskog učenja doći do personalizovanog korisničkog putovanja.