Kako izgleda posao mrežnog inženjera, a kako je baviti se prodajom u IT-u?
Održali smo dva meetup-a na konferenciji "Inovacija - Moja revolucija"
To su samo neka od pitanja koja su se postavila na ovoj konferenciji, a ugledni govornici iz različitih oblasti nauke, privrede, visokih tehnologija, društvenog aktivizma, kulture su se potrudili da mladim učesnicima odgovore na njih.
Ciljevi ove konferencije bili su:
- Upoznavanje i priprema mladih akademaca na izazove inovativne, kreativne ekonomije u uslovima digitalne ere u kojoj se prevazilaze brojne barijere, a mogućnosti profesionalnog napredovanja prevazilaze nacionalne granice
- Pokretanje talentovanih mladih ljudi na proaktivniji pristup karijeri uz korišćenje ličnih talenata i afiniteta
- Pokretanje dijaloga o mogućim modelima tešnje saradnje obrazovnih institucija i privrede u cilju kreiranja programa za sticanje znanja i veština u skladu sa trendovima nove, kreativne privrede
- Podizanje svesti svih stejkholdera u Srbiji o inovativnim rešenjima kao izvoru konkurentske prednosti
- Uticaj na poslovnu zajednicu, podsticaj na veću transparentnost i propulzivnost privrede i predstavljanje primera dobre prakse.
U okviru ove dvodnevne konferencije organizovali smo dva meetup-a koja su se održala 09.10.2019. Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu i 10.10.2019. u startap centru Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
Naš kolega Zlatko Trifković, Arhitekta tehnoloških rešenja, je prisutnim studentima na Fakultetu Tehničkih Nauka u Novom Sadu ispričao svoja iskustva Mrežnog inženjera. Čime se sve njegov sektor bavi u našoj kompaniji? Kako izgleda njegov posao? Koji su to izazovi sa kojima se susreće na toj poziciji? Zlatko je odgovorio na ova i još mnoga pitanja, i kroz primere na kraju predstavio šta on zapravo radi.
Sledeći dan je naš kolega Matija Bogdanović ispričao kako je to biti IT prodavac u Srbiji. Matija se zaista potrudio da mladim ljudima približi posao Account menadžera i šta podrazumeva njegov posao. Mogli ste da čujete i koje su osobine dobrog IT prodavca, koja su tri područja fokusa u IT prodaji i kako da ne izgubite od jeftinije konkurencije. Matija je odgovorio na pitanje “Zašto IT prodaja (prodaje)?”, ali i je i približio termine Savršena prodaja i Jedinistveni prodajni predlog (USP).
Nadamo se da smo ostavili lep utisak na mlade ljude i da smo bar malim delom doprineli razvoju njihovog karijernog puta.