SAGASaga-beli-132x66SAGASAGA

Završen je i drugi po redu 24-časovni Saga Hakaton

Glavna tema ovogodišnjeg Hakatona bila je Formiranje segmenata korisnika u skladu sa strategijom

Prezadovoljni prošlogodišnjim Hakatonom, i ove godine smo odlučili da podržimo projekat Brand New Engineers, u organizaciji EESTEC LC Beograd.

Na ovogodišnjem Hakatonu održanom 14. i 15. decembra u prostorijama naše kompanije, takmičilo se 27 učesnika podeljenih u 6 ekipa. Učesnici su bili sa Elektrotehničkog fakulteta, Fakulteta tehničkih nauka, Fakulteta organizacionih nauka, Matematičkog fakulteta i Fakulteta Informacionih Tehnologija.

Učesnicima se na samom početku obratili Milen Janjić, direktor Sektora za razvoj sopstvenih softverskih proizvoda, i Milan Jevtić, direktor Softverske divizije.

Milen je istakao značaj Hakatona i edukacije koju učesnici stiču učešćem, ali ne one edukacije koja se uči na fakultetu, već su učesnici imali priliku da nauče kako se stvara softver koji se koristi, navodeći da International Property Software podrazumeva visok nivo kreativnosti i stvaranje novih vrednosti.

Glavna tema ovogodišnjeg Hakatona bila je Formiranje segmenata korisnika u skladu sa strategijom (Unsupervised Learning). Učesnici Hakatona su imali mentore koji su u našem Machine Learning timu i koji su im bili dostupni tokom celog Hakatona: Miloš Bijanić, Tamara Ćirić i Srđan Jovanović. Sama ideja je bila da učesnici rade na dva realna projekta zasnova na mašinskom učenju, na kojima rade naše kolege. Takmičari su dobili materijale na osnovu kojih su trebali da kreiraju business case i tehničko rešenje.

Prvi deo Hakatona bio je vezan za bankarsku industriju, gde su imali izazov da se suoče sa problemom na kom naše kolege interno rade, gde su kandidati imali priliku da rade na realnim podacima iz bankarske industrije, odnosno podacima koji se koriste za nasu CRM platformu Selectu.

Drugi deo zadatka bio je zasnovan na lokacijskim podacima našeg G# projekta, gde je bila ideja da kreiraju segmentaciju i kretanje jednog korisnika kroz shopping centar. Na osnovu ponašanja posetilaca tržnih centara kreira se segment i time se agregiraju podaci o njihovom kretanju, sezonalnosti kretanja, zadržavanju, zonama koje posećuju.

Svrha podataka koji su se koristili za vreme hakatona bila je da se naprave segmenti klijenata bankarskog sektora i shopping centra, u skladu sa određenom marketing strategijom. Pored toga što je ML deo bio orijentisan na korišćenje određenih modela da izvrši segmentaciju, trebalo i da se stvori neka biznis vrednost, odnosno da li to rešenje može da se iskoristi, da se nadogradi i implementira. Prilikom glasanja, 30% ocene se odnosila baš na tu biznis vrednost, a 70% ocene je bilo tehničko rešenje i kako su se snašli sa ML strukturom i tehnologijom, kao i interfejs koji je prikazivao rezultate rada.

Iako su svi timovi prikazali dobre ideje i rešenja zadatka, za čije su rešenje imali samo 24h, žiri je jednoglasno i sa najvećom ocenom proglasio za pobednika tim Jagode, čiji su članovi bili Iva Milojković, Gojko Čutura, Nikola Kesić, Dušan Jovanović i Jana Kovačević. Na drugom mestu je bio tim Otpisani, a treće mesto zauzeo je tim Šurikeni. Sve pohvale i za ostale timove koji su učestvovali u našem Hakatonu: Lads, Prirodna Neinteligencija i Sagsofon.

Sve čestitke i pohvale za pobednički tim!

Povezane vesti

FON hakaton: ICT rešenja za očuvanje bezbednosti u velikim gradovima

FON hakaton: ICT rešenja za očuvanje bezbednosti u velikim gradovima

Koji je najbolji način da uspeš kao programer u Srbiji?

Koji je najbolji način da uspeš kao programer u Srbiji?

Larisa Zdravković: Chatbotovi su budući najbolji prijatelji kompanija sa velikim bazama korisnika

Larisa Zdravković: Chatbotovi su budući najbolji prijatelji kompanija sa velikim bazama korisnika

Godinu i po dana kasnije i čini se da je domaćem tržištu zaista potreban chatbot u bankarstvu

Godinu i po dana kasnije i čini se da je domaćem tržištu zaista potreban chatbot u bankarstvu

Mašine će ostaviti ljude bez tradicionalnih zanimanja, ali…

Mašine će ostaviti ljude bez tradicionalnih zanimanja, ali…

Zlatni sponzori ITkonekta 2018

Zlatni sponzori ITkonekta 2018

style="fill:;" fill=""
style="fill:;" fill=""
© 2019 SAGA. All Rights Reserved LoboHouse Agency
    • српски
    • енглески
      Tokom posete našoj web prezentaciji, koristimo kolačiće koji omogućavaju identifikaciju korisnika. Kolačići su male datoteke koje se privremeno čuvaju na hard disku. Naši kolačići ne sadrže lične podatke, tako da je vaša privatnost zaštićena, takođe možete zahtevati brisanje evidentiranih podataka. Ukoliko isključite upotrebu kolačića, postoji mogućnost da nećete moći da otvorite sve sadržaje na našoj web prezentaciji. Da li zelite da našu web prezentaciju pogledate bez kolačića – cookies? Klikom na “Slažem se”, koristićete sve kolačiće.
      Cookie podešavanjaSLAŽEM SEODBIJAM
      Manage consent

      Kolačići

      Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno. Kolačići pomažu da obezbedimo personalizovano iskustvo i relevantne reklame za vas, a web analitiku za nas. Kako biste saznali više, pogledajte listu kolačića i pogledajte našu Polisu kolačića.
      Neophodni
      Always Enabled

      Ovi su kolačići neophodni za funkcionisanje veb-sajta i ne mogu se isključiti u našim sistemima. Oni su obično postavljeni kao odgovor na tvoje aktivnosti na sajtu, koje predstavljaju zahtev za usluge kao što su podešavanje privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca. Svoj pretraživač možeš da podesiš tako da blokira ove kolačiće ili te upozori na njih, ali u tom slučaju neki delovi sajta neće raditi. Ovi kolačići ne čuvaju nikakve podatke koji bi omogućili ličnu identifikaciju.

      Opcioni

      Analitika Ovi nam kolačići omogućavaju da beležimo broj poseta i analiziramo izvore prometa kako bismo izmerili i unapredili funkcionisanje našeg sajta. Oni nam pomažu da saznamo koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne i vidimo kako se posetioci kreću po sajtu. Svi podaci koje prikupljaju ovi kolačići ostaju anonimni. Ako ne želiš da daš dozvolu za ove kolačiće, nećemo znati kada posećuješ naš sajt i nećemo moći da pratimo njegovo funkcionisanje. Reklama i društvene mreže Ove kolačiće kroz naš veb-sajt mogu da postave i partnerski sajtovi za oglašavanje. Ove kompanije mogu ih koristiti radi kreiranja profila tvojih interesovanja i prikazivanja relevantnih reklama na drugim sajtovima. Oni ne pohranjuju direktno lične podatke, ali rade tako što jedinstveno identifikuju tvoj pretraživač i uređaj. Ako ne dozvoliš ove kolačiće, nećeš iskusiti naše ciljane reklame na drugim veb-lokacijama.

      SAVE & ACCEPT

       

       

      • Naslovna
      • Rešenja i servisi
      • Karijera
        ▼
        • Praksa
      • Digitalna transformacija
      • O nama
        ▼
        • CSR
      • Blogovi & vesti
      • Događaji
      • Kontakt
      • sr
      • en