• REŠENJA I SERVISI
  • KARIJERA
  • sr

TEHNOLOGIJA JEDNAKO LJUDI Strategijom "Sage" do kvalitetnijeg života građana

Prenosimo vam intervju Larise Zdravković, direktorke korporativnih poslova i komunikacija u kompaniji Saga, za Blic. Tekst je u potpunosti preuzet sa Blic portala
Larisa Zdravković, Saga
Izazovi su nezaobilazni deo poslovanja svake kompanije, bez obzira na industriju u kojoj se ona nalazi. Da bi se uspešno suočili sa svakim od njih, potreban je tim iskusnih stručnjaka i potvrđenih profesionalaca koji će uvek dati kvalitetne i pravovremene odgovore. Kompaniju Saga New Frontier Group upravo čini jedan takav tim. Tim koji stvara uspešne priče, ostavljajući pozitivan uticaj na društvo, jer iza njih stoji kompanija koja za cilj ima i nešto više od profita, produktivno oblikujući sadašnjost, ali i budućnost okruženja u kojem posluje.

Saga je kompanija koja od svog osnivanja predstavlja vesnika tehnoloških promena kojima je znatno unapređen kvalitet života svih građana naše zemlje. Tokom godina, a zahvaljujući znanjima i iskustvima koje je sticala, ova kompanija se pozicionirala kao lider na tržištu u domenu digitalne transformacije.

„Mi čvrsto verujemo da, iako su tehnologije nešto što predstavlja osnovu našeg poslovanja, bez ljudi svet ne može da napreduje. Potencijalan strah od primene novih tehnologija proizilazi iz nedovoljno edukacije. Smatramo da je naša obaveza da podjednako radimo na učvršćivanju temelja svesti o značaju i primeni novih tehnologija, koliko radimo i na razvoju istih“, govori nam Larisa Zdravković, direktor korporativnih poslova i komunikacije.

Kao kompanija koja je uvek išla u korak sa najsavremenijim tehnologijama i pratila inovacije na tržištu, Saga je razvila veliki broj jedinstvenih informacionih sistema i izvršila revolucionarni uticaj na funkcionisanje javnog sektora i finansijskih institucija. Saga je danas na jasnom putu osvajanja globalnog tržišta, plasiranjem sopstvenih softverskih rešenja, baziranih na primeni veštačke inteligencije, mašinskog učenja i ostalih savremenih alata.

„Napredni CRM modeli, virtuelni asistenti, pametni gradovi, IoT, danas predstavljaju rešenja za sveopšte unapređenje funkcionisanja savremenog čoveka, zajednice, pa i kompanija. U tom smislu, naša strategija je nedvosmisleno usmerena ka daljem širenju na međunarodna tržišta, pogotovo što čvrsto verujemo da time pomažemo i zadržavanju naših mladih inženjera, koji danas u Srbiji mogu i već rade na mnogim tehnološkim rešenjima koja se primenjuju svugde u svetu“, zaključuje Zdravković.

Povezane vesti

Najbolji u regionu na polju digitalne transformacije!

Najbolji u regionu na polju digitalne transformacije!

Budućnost je neispisana….DELI!

Budućnost je neispisana….DELI!

Trideset godina sage o Sagi

Trideset godina sage o Sagi

Jesenji Vivaldi HR forum

Jesenji Vivaldi HR forum

Saga Day 2018 – Srbija u digitalnoj eri

Saga Day 2018 – Srbija u digitalnoj eri

Svi smo mi u IT-u pomalo programeri, ali to nije jedino IT zanimanje

Svi smo mi u IT-u pomalo programeri, ali to nije jedino IT zanimanje

style="fill:;" fill=""
style="fill:;" fill=""
© 2019 SAGA. All Rights Reserved LoboHouse Agency
    • No translations available for this page

       

       

      • Naslovna
      • Rešenja i servisi
      • Karijera
        ▼
        • Praksa
      • Digitalna transformacija
      • O nama
        ▼
        • CSR
      • Blogovi & vesti
      • Događaji
      • Kontakt
      • sr
      Tokom posete našoj web prezentaciji, koristimo kolačiće koji omogućavaju identifikaciju korisnika. Kolačići su male datoteke koje se privremeno čuvaju na hard disku. Naši kolačići ne sadrže lične podatke, tako da je vaša privatnost zaštićena, takođe možete zahtevati brisanje evidentiranih podataka. Ukoliko isključite upotrebu kolačića, postoji mogućnost da nećete moći da otvorite sve sadržaje na našoj web prezentaciji. Da li zelite da našu web prezentaciju pogledate bez kolačića – cookies?DANE
      Revoke cookies